11.6.18

Can Gür İlköğretim Okulu’nun temeli atıldı-Yılmaz Parlar



Can Gür İlköğretim Okulu’nun temeli atıldı 


Canovate Group Yönetim Kurulu Başkanı Can Gür tarafından, Ümraniye Huzur Mahallesi’ne yaptırılacak olan “Can Gür İlköğretim Okulu” nun temeli, 8 Haziran 2018 cuma günü, Ümraniye Belediye Başkanı Hasan Can, kamu protokolü ve Ümraniyelilerin yoğun katılımıyla görkemli bir törende atıldı. 

2019 öğretim yılına yetiştirilmesi planlanan ve yaklaşık 11 milyon TL’ye malolacak olan Can Gür İlköğretim Okulu’nda, 26 derslik + 5 anaokulu dersliği, 1 okul öncesi eğitimi, 2 laboratuvar (fen bilimleri ve bilişim) dahil olmak üzere 36 derslik yer alacak.


Ümraniye’nin mahalle sayısı 41 oldu

Ümraniye’deki mahalle sayısını, 14 mahalleden 41 mahalleye çıkarttıklarını anlatan Ümraniye Belediye Başkanımız Sayın Hasan Can, şunları kaydetti.
“Mahalle sayımızı 41’e çıkarttıktan sonra, her bir mahallemize; okul, sağlık ocağı, muhtarlık, cami yapıyor olmamız ihtiyacı doğdu. Bizler, bu yatırımların üstesinden başarıyla gelmek için çalışmalarımızı hızlandırdık. Bugün burada, bağışçımız Canovate Başkanı Can Gür beyin yaptıracağı Can Gür İlköğretim Okulumuzun temelini atmak için bir araya geldik. Okulumuzun, ülkemize ve Ümraniye’mize hayırlı olmasını diliyorum” dedi.


Yeni nesillerin yetişmesi için eğitime desteğini sürdürecek

Can Gür İlköğretim Okulu’nun temel atma töreninde bir konuşma yapan Canovate Group Yönetim Kurulu Başkanı Can Gür, şunları söyledi:
“Yeni açılan her bir okul, gelecek nesiller adına, hepimize büyük umutlar veriyor. Yeni nesillerin yetişerek, yarınlara hazırlanmasına katkı sağlayacak olmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Bu gururu yaşayacak olmamıza vesile olan, Sayın Belediye Başkanımıza ve emeği geçen herkese şükranlarımı sunarım. Çocuklarımızın ve gençlerimizin eğitimine katkıda bulunmanın, yarınlara katkıda bulunmak olduğunu biliyorum. Bugün temelini atacak olduğumuz, bu okulumuzda yetişecek olan gençlerimizin, gelecekte ülkemize başarılı şekilde hizmet edeceklerine inanıyorum.

Biz Canovate Group olarak, yıllardır birçok üniversitelerimize ve yüksekokullarımıza; donanım ve test cihazları hibelerimizi sürdürmekteyiz. Yine, birçok üniversite gençliğine sağladığımız burslar ile eğitime katkılarımız devam etmektedir. Ülkemizi gelişmiş batı medeniyetlerine taşımak adına, yeni nesillerin yetişmesi için eğitime her fırsatta desteğimi sürdürme kararındayım” şeklinde konuştu.
Konuşmaların ardından, protokol tarafından Can Gür’e teşekkür plaketi verildi. Ümraniye Huzur Mahallesi sakinlerinin yoğun ilgi gösterdiği tören, protokolün sembolik olarak butona basması ve çalışmaların start alması ile son buldu.

yilmazparlar@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder