30.1.18

Lidya Grup hedef büyüttü, 2018’de büyümeye devam edecek -Yılmaz Parlar

Lidya Grup hedef büyüttü, 2018’de büyümeye devam edecek

Lidya Grup Başkanı Bekir Öz,
“Her türlü dalgalı denizde de büyümeye devam ederiz”

Dijital baskı sektörünün lideri Lidya Grup, ülke genelindeki 100’ün üzerindeki çalışanı ve Türkiye distribütörü olarak temsil ettiği Xerox, Epson ve EFI markalarının üst düzey yetkilileri ile Lidya Grup 2018 Zirvesi’nde bir araya geldi. Antalya - Lara Aska Resort & Spa Hotel’de, 19- 21 Ocak 2018 tarihleri arasında gerçekleşen zirvede, grup toplantısı ve ardından Gala Yemeği düzenlendi. Gala yemeğinde, 5 yıl, 10 yıl ve 15 yıl çalışanlar ile 2017 yılında farklı kategorilerde başarı gösterenlere teşekkür plaketleri verildi.
Zirvenin 20 Ocak Cumartesi günü yapılan grup toplantısında, Lidya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Öz, Lidya Grup Yönetim Kurulu Başkan Danışmanı Rıza Başoğlu, Lidya Grup Kurumsal Satış Direktörü Betül Kayacık, Lidya Grup İstanbul Kurumsal Satış Müdürü Özge Öktem ile Xerox Türkiye Satış Müdürü Özgür Şenol, EFI Türkiye Orta Doğu ve Kuzey Afrika bölgeleri Satış Müdürü Nathalie Hızveren ve Epson Türkiye Pro-Grafik Ürünler Satış Öncesi Uzmanı Hayri Şenol  birer konuşma yaptılar. Zirveye, Lidya Grup Genel Müdür Yardımcısı Aykut Savbol,  Lidya Grup Grafik Sanatlar Satış Direktörü Adem Öz, Lidya Grup Geniş Format Ürünler Satış Müdürü Mehmet Döner, Lidya Grup Mali ve İdari İşler Müdürü Şebnem Kılıç, bölge yöneticilerinin de aralarında bulunduğu üst düzey yöneticiler ve ülke genelinden tüm çalışanlar katıldı.

Lidya Grup’un DNA’sı büyüme odaklıdır

Büyüme odaklı olarak yeni fırsatlara odaklandıklarını kaydeden Lidya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Öz, şunları söyledi: “Bizim için şartlar ne olursa olsun; enerjimiz ve moralimiz daima zirvededir, hedeflerimiz büyüktür ve en önemlisi de sermayemiz güçlüdür. Her türlü dalgalı denizde de büyümeye devam ederiz. Lidya Grup’un DNA’sı büyüme odaklıdır. Tüm departmanlarımızın ortak hedefe, aynı ahenk içinde uyum göstermesi, daha nice başarılara imza atacak olmamızın bir kanıtıdır. Daima yeni fırsatlara odaklanarak, tüm gücümüzle çalışıyoruz. Temsil ettiğimiz 3 markada, başarımızı sürdüreceğiz. Bu yıl, %20’nin üzerinde büyüme hedefliyoruz” dedi.

Şirketlerin gündemi “istikrarlı büyümeyi” sürdürmek

Bugünün ve geleceğin iş yapış modelleri hakkında bilgi veren Lidya Grup Yönetim Kurulu Başkan Danışmanı Rıza Başoğlu, şunları anlattı:
“Günümüzde şirketlerin en önemli gündemi, istikrarlı büyüme ve hayatiyetlerini devam ettirme zorunluluğudur. Örneğin yapay zeka, hepimizin alışkanlıklarını değiştirmesi konusunda bir takım zorlukları beraberinde getirirken, fırsatların olacağını da unutmamamız gerekiyor. Teknolojiyi iyi okurken, başarı için bir takım anahtarları da göz ardı edemeyiz. Dün olduğu gibi işleri devam ettirmek, artık geride kalmıştır. Verilen iş kadar çalışmak ve yeniliklere açık olmamak, bizleri hiçbir yere götürmeyecektir. Geçmişte az koşarak, çok yol alabiliyorduk. Oysa bugününü dünyasında daha çok koşarak, kazanabileceğiz. Her fırsatta altını çizdiğim gibi bisikletin pedalını daima çevirmemiz gerekir” diye konuştu.

Müşterilerin ihtiyaçları “analist” bakışıyla tespit ediliyor

Müşterilerin ihtiyaçlarının analist bakışıyla tespit edildiğini anlatan Lidya Grup Kurumsal Satış Direktörü Betül Kayacık, şunları kaydetti: “Müşterinin ihtiyaçlarının tespitinde, Lidya Print Management (LPM) süreçlerini işleyerek, doğru çözümlere ulaşıyoruz. Ortaya çıkan veriler eşliğinde de, entegre çözümümüzü ulaştırıp, projelerimizi hayata geçiriyoruz” dedi.
Lidya Grup İstanbul Kurumsal Satış Müdürü Özge Öktem, “2018 yılında, tıpkı 2017’de olduğu gibi heyecanımızla, inancımızla ve ekip ruhuyla devam ediyoruz” diye konuştu.


Xerox, EFI ve Epson üst düzey yöneticileri şunları söyledi:

Xerox Türkiye Satış Müdürü Özgür Şenol, konuşmasında şunları kaydetti: “Lidya Grup, Türkiye’deki en büyük 2 iş ortağımızdan birisidir. Xerox olarak geçtiğimiz yıl, bir önceki yıla oranla gösterdiğimiz büyümemizde, Lidya Grup’un Erdemir ve TUİ’ye yaptığı projelerin büyük katkıları olmuştur” dedi.

EFI Türkiye Orta Doğu ve Kuzey Afrika bölgeleri Satış Müdürü Nathalie Hızveren, şunları anlattı: “2015 yılında Lidya Grup ile tanışmamın ardından, potansiyelimizin ve yapabileceklerimizin neler olabileceğini gördüm. Geçen sürede birçok başarıya imza attık ve sizlere bakınca 2018 yılının da güzel bir yıl olacağını görüyorum” dedi.

Epson Türkiye Pro-Grafik Ürünler Satış Öncesi Uzmanı Hayri Şenol, geçtiğimiz yıl Lidya Grup ile başarılı bir yıl geçirdiklerini ve bu yıl da başarılı bir yıl hedeflediklerini anlatarak, işbirliğinden duydukları memnuniyeti sözlerine ekledi.

yilmazparlar@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder